سوچی (روسیه)

سوچی

اطلاعات شهر

وچی شهری است که تمام توقعات شما را از یک تعطیلات تمام عیار برآورده می کند. این شهر خوش آب و هوا و دیدنی در دریای سیاه و در جنوب روسیه واقع شده است و هرساله گردشگران زیادی را از سرتاسر دنیا به خود جذب می کند.
گذشته از زیبایی های طبیعی اش، سوچی را می توان بدون اغراق یکی از اصلی ترین شهرهای میزبان فرهنگ های مختلف، تسهیلات و جاذبه هایی دانست که آن را به یک مقصد گردشگری فوق العاده برای هر گردشگری با هر سلیقه ای در هر وقتی از سال تبدیل کرده است.قتی سوچی را برای سفر انتخاب می کنید مطمئن باشید یکی از بهترین مقاصد توریستی در روسیه را انتخاب کرده اید. رنج جاذبه های گردشگری این شهر آنقدر متنوع است که جوابگوی هر سلیقه ای است.گرچه سوچی بیشتر به عنوان محل اقامتی ساحلی شناخته شده است، اما قرار گرفتن آن در کوه های قفقاز به این معنی است که می توانید از فعالیت های ورزشی زمستانی بهره ببرید. یکی از بهترین این مراکز، دهکده ی اسکی
Krasnaya Polyana نام دارد.
بهترین زمان برای اسکی در این منطقه، از دسامبر تا ماه آوریل است.همانطور که می دانید سوچی در سال ۲۰۱۴ میزبان المپیک زمستانی بود که اگر اهل اسکی باشید، این موضوع می تواند دلیل خوبی برای انتخاب سوچی به عنوان یک مقصد توریستی برای اسکی است.گردشگری در سوچی را خیلی ها با مناطق ساحلی و دریای آبی و زیبایش می شناسند. در ماه های تابستان که بهترین فصول برای شنا هستند، درجه ی آب از ۶۷٫۳ فارنهایت تا ۷۵٫۲ فارنهایت است. اگر شلوغی را دوست ندارید و از طرفداران ساحل های خلوت هستید، اوایل پاییز را برای سفرتان انتخاب کنید.