اقامت از طریق خرید ملک در فرانسه

 شاید باورتان نشود، اما شما این امکان را دارید تا با خرید ملکی با ارزش حداقل 70 هزار یورو در فرانسه، بدون نیاز به حضور در کشور فرانسه، بدون نیاز به اخذ ویزای توریستی شینگن و بدون نیاز به سابقه سفر، از کارت اقامت ارزشمند فرانسه به همراه خانواده برخوردار شده، به سایر کشورهای حوزه شنگن سفر نموده و در صورت تمایل با اجاره ملک خود در فرانسه، کسب درآمد ارزی کنید.
بنابر آخرین اطلاعات ارائه شده توسط دولت فرانسه، یکی از مهمترین معیارهای اصلی اخذ اقامت از طریق خرید ملک در فرانسه اینست که متراژ ملک خریداری شده برای سرپرست خانواده، حداقل 14 مترمربع، برای همسر 9 متر مربع و به ازای حضور هر فرزند در خانواده، 9 متر دیگر به مساحت خانه اضافه می شود.

به بیانی دیگر، اگر یک شهروند ایرانی قصد خرید ملک در فرانسه را داشته باشد، با داشتن همسر و دو فرزند باید حداقل یک خانه 41 متری در فرانسه خریداری کند.همچنین سرپرست و متقاضی خرید ملک در فرانسه باید داشتن تمکن مالی معادل حداقل 1300 یورو درآمد ماهانه را در کشور مبدا به اثبات برساند. این مقدار پول باید به طور مستمر از طریق درآمدهای ثابت شخص نظیر سهام، حقوق بازنشستگی و یا اجاره خانه و مغازه و مواردی از این قبیل تامین شود.

مزایای اقامت فرانسه
امکان استفاده از بیمه پزشکی رایگان در فرانسه
امکان افتتاح حساب بانکی بین المللی در کشور فرانسه
امکان دریافت پاسپورت در صورت ثبت شرکت پس از سه سال
امکان دریافت وام بانکی در فرانسه در صورت ثبت شرکت
توانایی اخذ گواهینامه بین المللی رانندگی
امکان ثبت شرکت و فعالیت اقتصادی
تحصیل رایگان فرزندان در دانشگاه های دولتی و با کیفیت فرانسه (تحصیل در فرانسه)
سفر آزادانه و بدون نیاز به ویزای شنگن به کشورهای دیگر این حوزه
امکان اجاره ملک خریداری شده در فرانسه
نبود نیاز به حضور در فرانسه برای خرید ملک
امکان دریافت پاسپورت و حق شهروندی ارزشمند فرانسه
نبود نیاز به سابقه سفر
تاثیر نداشتن سابقه ریجکتی در روند پرونده
نبود نیاز به دریافت ویزای توریستی شینگن

شما می توانید در صورت تمایل به استفاده از این فرصت استثنایی و فوق العاده اقامت فرانسه، با کارشناسان مجرب ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان و تخصصی اقامت از طریق خرید ملک در فرانسه بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *